Vi søger en Marketing Performance Manager, som vil med på vores rejse og kan styrke vores digitale tilstedeværelse internationalt såvel som nationalt. Én som har fingeren på pulsen og forstår processerne og mekanismerne for digital markedsføring.
- Strategi for OnlinePOS’ digitale tilstedeværelse
- Branding af OnlinePOS
- Planlægning af digitale kampagneaktiviteter på tværs af markeder
- Generere leads på nye markeder til vores lokale kontorer
- Optimering af hjemmeside
- Koordinering med evt. eksterne samarbejdspartnere såsom grafikere og bureauer/freelancere
Kvalifikationer:
- Du har minimum 3 års erfaring i en lignende stilling. Det afgørende er, at du kan fremvise dokumenterede resultater.
- Du har erfaring med lead generering samt opsætning og optimering af digitale kampagner.
- Du trives i spændingsfeltet mellem udarbejdelsen og eksekveringen af marketingsstrategien, og du formår at omsætte forretningsKPI’er til digitale kampagneaktiviteter.
- Du kan arbejde selvstændigt og struktureret. Du vil arbejde tæt sammen med virksomhedens salgsdirektør og have mange snitflader på tværs af organisationen, men du vil selv have det overordnede ansvar for at drive virksomhedens digitale tilstedeværelse.
- Du kan problemfrit navigere i Google Analytics, Facebook Business Manager og LinkedIn Campaign Manager.
- Du behersker dansk og engelsk på højt niveau både skriftligt og mundtligt.
- Du trives i en stilling, som du selv er med til at definere, og hvor du er eksperten på dit område.
- Det er en fordel, hvis du har erfaring og forståelse for SEM, SEO & Google display annoncering.
Da vi hos OnlinePOS befinder os på en spændende rejse, er det vigtigt, at du er omstillingsparat og er klar på at tage ejerskab for egne projekter og nye tiltag. Du skal derfor besidde en god blanding af selvstændighed og team spirit. Du er ligeledes oprigtigt interesseret i at arbejde i et marked i konstant udvikling og i at brande OnlinePOS som markedsleder.
Vi tilbyder
En spændende stilling i en veldrevet IT-virksomhed i vækst med 45 engagerede og dygtige kolleger. Du får gode muligheder for at forme stillingen og præge både virksomheden og din egen udvikling. Vi har et ungt dynamisk miljø og et stærkt socialt sammenhold, som du vil mærke allerede på din første dag, hvor vi står klar med en varm velkomst.
Du får en lønpakke, der matcher dine kvalifikationer. Du bliver omfattet af pensions- og sundhedsordning.
Du kan læse mere om os her.
For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til HR-Ansvarlig, Pelle Højberg på +45 71 74 28 40 eller Salgsdirektør, Karsten Knudsen på +45 40 38 00 54. Du vil referere til vores Salgsdirektør, Karsten Knudsen.
Du bedes sende din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler.
Du søger jobbet ved at sende din ansøgning og dit CV via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.