29 apr Rabatkampagner 🚀
Få styr på rabatterne – og gør det nemt for dit team
Hvad er nyt og forbedret?
Vi introducerer Rabatkampagner – en ny funktion i vores system, der gør det nemt og effektivt at styre rabatter på en gennemsigtig måde. Med rabatkampagner kan du oprette prædefinerede rabatter på forhånd. Dem kan dine medarbejdere derefter hurtigt tilføje til en hel ordre eller en enkelt varelinje. Det sparer både tid på ekspeditionen, men sikrer også en ensartet rabatgivning på tværs af dine lokationer.
Data du kan bruge
Data er vigtigt. Derfor har vi tilføjet nogle funktioner, der kan hjælpe dig med at få en bedre indsigt i flere ting, bl.a.:
- Hvilke af dine ekspedienter, der har anvendt hvilke rabatter
- Hvor meget enkelte rabatter er blevet brugt
- Hvilke lokationer, der har brugt hvilke rabatter
Med disse data kan du nemt analysere og justere dine rabatstrategier, så de skaber værdi – i stedet for at koste dig på bundlinjen.
Og prikken over i’et – vi har lavet et nyt modul til POS og mPOS, så det hele spiller nu endnu bedre i praksis.

Administrationen er fleksibel
Opsætningen sker via Backoffice. Her kan du styre dine rabatkampagner, vælge om det skal være % eller kontantrabat og meget mere.
Hvis du har flere lokationer kan du styre rabatkampagner fra HQ og synce dem automatisk ud til alle dine lokationer. Det gør det nemmere at bevare kontrollen og overblikket – også i de større kæder.

FAQ
Hvorfor er det vigtigt?
Den nye funktion er med til at skabe mere gennemsigtighed. Den giver dig bedre indsigt i hvem, der bruger rabatterne, hvor mange gange de er brugt og hvor de er brugt.
Hvornår kommer det?
Funktionen er allerede tilgængelig nu.
Hvem får det?
Alle kunder har adgang til det nye “Rabatkampagner”. Det kræver hverken ekstra licens eller tilkøb.