OnlinePOS lancerer nyt take away design

Take away er et marked i vækst og flere danskere end nogensinde bestiller mad online. 

Med OnlinePOS Take Away får du mulighed for at få kassesystem, take away og udbringning samlet i ét.

Det gør opsætning og tilretning nemmere og optimerer arbejdsgangen i køkken og restaurant. Kunden vil opleve at bestilling og betaling foregår effektivt og hurtigt.

Det eneste du behøver at gøre er, at lægge et link med ’bestil Take Away’ op på hjemmesiden.
Bestillinger fra hjemmesiden oprettes direkte på kassen og printes automatisk i køkkenet.
På kassen har man overblik over alle ordrer, og kan løbende følge med i fremtidige bestillinger.

Via OnlinePOS Backoffice kan du nemt og hurtigt opdatere din side med nye produkter og billeder. Det er også i Backoffice, du kan styre dine bestillinger, hente salgsstatistik, købsdata og meget mere. Fx er det muligt at bestemme hvad der er tilgængeligt som take away med afsæt i lageret. Du kan også nemt og hurtigt lukke midlertidigt for bestillinger, hvis der opstår travlhed i køkkenet.

Ved at koble OnlinePOS Take Away og Kassesystem sammen, kan der hentes salgsstatistik og købsdata, som kan give et godt afsæt for mersalg og optimering af varer og produkter på menuen. Der kan også hentes købshistorik på den enkelte kunde, som afsæt for markedsføring til kundegrupper, VIP arrangementer o.lign.

Du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om OnlinePOS Take Away til din forretning.

Kategori: Nyhed

Tilmeld dig vores nyhedsbrev