KONCERNLØSNING
HQ-funktion
Har du flere forretninger, og savner du et hurtigt overblik og muligheden for nem tilretning af menuer? Med vores HQ-funktion kan du trække rapporter på tværs af virksomheden og styre alle produkter og priser fra ét sted.







HQ-funktion – udviklet til dig med flere forretninger
Du kan opdatere alt fra ét sted
Når priser og produkter ændres, kan de synkroniseres ud til alle dine forretninger på én gang.
Du får skarpt overblik
Data indsamles både pr. forretning og samlet. Du kan derfor nemt benchmarke dine forretninger.
Du kan nemt flytte varer
Hold styr på lagerbeholdningen i forretningerne og flyt varer imellem dem efter behov.

Beløn gæsteloyalitet på tværs af virksomheden
Du kan give dine gæster mulighed for at indsamle og registrere point ved køb i alle virksomhedens forretninger, og gæsterne får mulighed for at indløse rabatter og særpriser på tværs af virksomhedens forretninger.
Udsted gavekort og indløs i alle forretninger
Gæsterne får mulighed for at købe enten fysiske eller digitale gavekort, der kan indløses i en hvilken som helst af dine forretninger. Købshistorikken på kortene kan ses i alle forretninger.


Brug Business Intelligence og visualiser din data
Som supplement til HQ-løsningen kan du med fordel tilknytte vores Business Intelligence-modul. Modulet fungerer som afsæt til dybdegående analyse af din virksomheds resultater på baggrund af et solidt datagrundlag, så du er bedre i stand til at træffe strategiske beslutninger.
Populære integrationer til OnlinePOS
Vores kassesystem kan integreres direkte med jeres foretrukne platform.





Få en demo på vores HQ-modul
Få en uforpligtende og personlig gennemgang af vores HQ-løsning.