EN FORBUNDET LØSNING TIL VAGTPLANLÆGNING OG OMSÆTNING I DIN VIRKSOMHED

Prøv Planday gratis i 2 måneder

Sådan arbejder Planday og OnlinePOS sammen

Problemfri synkronisering

Importér nemt din omsætning fra OnlinePOS til Planday.

Hold øje med dine omkostninger

Hold nemt øje med lønomkostninger i forhold til omsætning i Planday.

Optimer dine medarbejdere

Brug lønprocenten i Planday til at optimere din vagtplan.

Om OnlinePOS

Danske OnlinePOS er et fleksibelt og intuitivt POS-system for virksomheder indenfor restauration og nattelivet.

Siden grundlæggelsen i 2008 har OnlinePOS arbejdet ud fra en vision om at skabe et brugervenligt POS-system til en fornuftig pris. Vi har rettet fokus mod restauranters, barers og diskotekers behov for et system, der er tilgængeligt og nemt at håndtere, og som kan strømline arbejdsgange og procedurer. Ud over at levere et intuitivt system, der sikrer et hurtigt overblik over forretningen, har OnlinePOS en vision om at give kunderne service og support i særklasse. Supporten sidder klar til at hjælpe 24/7 året rundt og uden ekstra beregning. Hos OnlinePOS ønsker vi at gøre tingene nemmere og mere enkle for vores kunder. Det gælder også i vores relation og samarbejde med kunden.

Om Planday

Planday er verdens førende løsning til personaleadministration

Siden 2004 har Planday gjort livet lettere for deltidsansatte og deres arbejdsgivere over hele verden med en revolutionerende platform til samarbejde personalet imellem. Plandays brugervenlige, fleksible administrationsplatform til deltidsansatte gør både ledere og medarbejdere i stand til at samarbejde og arbejde mere effektivt ved at øge gennemsigtigheden og åbne op for kommunikationen sideløbende med integreret forretningsmæssig registrering og rapportering. Ved at reducere de administrative barrierer hjælper Planday virksomheder med at skalere, så de sparer tid og penge på administration, mens de stadig opretholder et ægte medarbejderengagement – så de frigøres til at fokusere mere på de ting, der betyder noget.

Prøv Planday gratis i 2 måneder

Strømlin din forretning ved at bruge OnlinePOS og Planday sammen

Brug mindre tid på at holde styr på omsætningen. Med OnlinePOS og Planday kan du skære ned på det manuelle arbejde, når du skal sammenholde personalets vagtplanlægning og lønninger med den faktiske omsætning.

Kontakt os for at høre mere om integrationen mellem OnlinePOS og Planday

Jeg accepterer at onlinepos.dk indsamler mit navn, mail, tlf. og firma igennem denne formular

Brugen af OnlinePOS og Planday sammen fører din virksomhed skridtet videre

Effektiv vagtplanlægning

Opret og kommuniker hurtigt vagtplaner til personalet, som fungerer for dig og dit team, mens der tages højde for ferie, tilgængelighed, personaleregulativer og omkostninger. Gem din vagtplan som en skabelon i Planday for at spare endnu mere tid fremover.

Omfattende overblik over forretningen

Brug dit dashboard til at spore omsætningen fra OnlinePOS i sammenligning med lønudgifter, så du kan se, hvordan det går med forretningen. Derfra kan du også se medarbejdernes aktivitet i fugleperspektiv og træffe hurtigere og mere intelligente ledelsesmæssige beslutninger.

Reducer risikoen for fejl

Automatiserede processer minimerer antallet af berøringspunkter for dine løndata samt antallet af fejl pga. manuel håndtering af medarbejderoplysninger – så du sparer tid og penge.

Indsigt i medarbejderaktivitet

Få hurtigt et overblik over medarbejderens tilgængelighed og ferieanmodninger. Integrer Planday-data direkte i dit lønsystem.

Overhold gældende regler og standarder

Gør dig fri af det puslespil, det kan være at overholde regler og standarder for arbejde, ved hurtigt at angive pauser, overtid, måltider og alt derimellem. Ret krav ind med salg for at få styring med lønomkostninger, og opret rapporter med et enkelt klik for at holde styr på det hele.

Integrer systemer

Forbind flere typer af data i Planday, så du kan fokusere mere af din tid på det, du er bedst til – at styre din virksomhed.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev