Servicemeddelelse: Vi oplever problemer med serveren i øjeblikket - Vores udbyder er på sagen.

Customer Succes medarbejder

Serviceminded Customer Succes medarbejder til vores supportafdeling

Randers eller København

 

Vil du være en del af en virksomhed i rivende udvikling med et socialt sammenhold udover det sædvanlige? Og har du personligheden og kompetencerne til at opbygge og videreudvikle samarbejdet med både nye og eksisterende kunder? Så er det dig, vi skal have med på holdet.

OnlinePOS er en IT-virksomhed, som har specialiseret sig i udvikling og produktion af moderne POS- og betalingssystemer til restauranter, caféer og barer. Derudover leverer vi POS-systemer til mange af sommerens store festivaler og events. Vi er i hastig vækst med mange nye kunder og et stigende antal opgaver.

Vi søger en kollega til vores After sales afdeling i Randers eller afdeling i København, som vil med på vores rejse, og som vil sætte en ære i at rådgive og vejlede vores kunder, så vi sammen finder de bedst mulige løsninger. Du træder ind i en ung kompetent afdeling med 6 medarbejdere med stor knowhow om vores produkter og kunder. Din læringskurve vil være stejl, men før du ved af det, er du ligeledes OnlinePOS ekspert, da du vil modtage en grundig oplæring, og dine kollegaer altid står klar med råd og vejledning.

Det er ikke en klassisk key account rolle med fokus på salg, da vores salgsafdeling varetager dette. Vores After sales afdeling står derimod for at sikre en sublim onboarding af nye kunder, hvor fokus vil være at oplære kunderne i vores systemer og på bedste vis overlevere dem til vores Supportafdeling.

Som After sales medarbejder bliver du derudover bindeledet mellem kunder og vores udviklingsafdeling, da det er dig, som kender vores kunders hverdag. Du vil således spille en afgørende rolle i, at vores platform lever op til kundernes krav og sikre at vi løfter vores produktportefølje bedst muligt, så det skaber størst mulig værdi for kunden. Som After sales medarbejder vil du få din egen kundeportefølje, hvor du ejer kunderelationen, og vil i samarbejde med kunden og vores udviklingsafdeling modne opgaverne, så vi sammen kan sikre, at OnlinePOS kan realisere sit store potentiale i markedet og skabe fremtidens betalinsløsninger.

Hvem er du?

  • Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men du har en oprigtig interesse for IT
  • Du er serviceminded udover det sædvanlige og har erfaring fra jobs med direkte kundekontakt
  • Du brænder for kunderelationen og for at tage ejerskab på opgaven, så kunden kommer helt i mål
  • Du har måske selv arbejdet i restaurations -cafémiljøet (er ikke et krav)
  • Du er teamspiller og har en løsningsorienteret og holistisk tilgang til opgaverne
  • Du er flydende i dansk og engelsk i både skrift og tale

Vi tilbyder dig:

Du træder ind i en ung, dynamisk virksomhed med 60 engagerede kollegaer, hvoraf 53 er placeret i Randers, 6 i København og 1 i Norge. Vi har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi arbejder tæt sammen, så vi hele tiden bliver bedre.

Vi er en virksomhed, som ønsker og tør tage et socialt ansvar i branchen og vi arbejder aktivt med vores CSR-aktiviteter. Vi er ikke i mål endnu, men i 2021 har vi modtaget Randers Kommunes CSR-certifikat og det er et område som allerede nu og fremadrettet, vil fylde meget hos OnlinePOS.

Derudover tilbyder vi:

  • Muligheden for at sætte dit eget præg på en nøgleafdeling hos en virksomhed i rivende udvikling
  • Muligheden for fleksibilitet i hverdagen i form af hjemmearbejde
  • Et fællesskab udover det sædvanlige, hvor det sociale er i højsædet. Det vil du opdage allerede på din første dag, hvor vi står klar med en varm velkomst
  • En arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi hjælper hinanden
  • En karrierevej, hvor stillingen, du starter i, sjældent er den samme efter 2 år.
  • Løn efter kvalifikationer, herunder pensionsordning samt sundhedssikring

Du kan læse mere om vores virksomhed på www.onlinepos.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Head of support & After sales Mohammad Rona på +45 71 74 33 06 eller HR Ansvarlig Pelle Højberg på +45 71 74 28 40

Du bedes sende din ansøgning hurtigst muligt til job@onlinepos.dk , da vi løbende indkalder til samtaler.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.